High hillz och nyheter

I did it...efter monga och och men...sa kopte jag high hillz. Stadiga hillz. Huhuh. O do menar jag stadiga. Ingen jevel kan knuffa mig so jag blir ostabil. Fast egentligen vill jag ha snygga highill med smalare klack. Men det kommer sen. jag har kommit lognt redan.
Det ar som en stegvis forendring. Forst vare bara gympadojjer, sen finskor fast utan klack..sen borjade jag med platoskor..sen...mer platoskor aka ett par till o so nu domher..men a. mamma ska kopa stilettklackar ti mei =). Hon gillar skor och vill att jag ska ha skor. So lenge dom e kvinnliga o sont. "Tenk att hennes dotter entligen borjar fatta grejer". Huhuh.

image19





Leo sager att om jag ska bli en riktig bloggare so moste jag skriva om sont som hender i varlden. Som melodifestivalen. Men vafan. Jag kollar aldrig po teve och gillar inte schlagermusik o sont bajs.

Jag henger inte me om allt som hender och jag vill inte ens veta.
Jag mor bra i min lilla bubbla.
Det hender so mycket hela tiden, man behover inte vara med om allt. Jag leser aftonbladet do och do, Kollar po lopsedlarna nar jag gor forbi tbanan, men tackar alltid nej till gratistidningar som delas ut..

Skiter i om Serbien fuskade med sin lot, skiter i om Paris Hilton har kopt en ny vovve, eller om Jessica Simpson inte hade troser po sig en gong nar hon okte bil. Jag vill bara lyssna po mina lotar po min ipod och ha det bra! Om det skulle henda not jetteviktigt so kommer jag att fo reda po det endo.

Jag skriver om mig sjelv, och vad jag tenker po och vad jag vill och inte vill.

Det har e mer saker jag kan komma po nu:
  • Jag har ogoninflammation. Ville bara att alla ska veta det. Det ar jattejobbigt. Mina ogon e roda och jag ser suddigt..ok..MER suddigt an vad jag brukar. Kan inte anvenda linser heller. Bajs.
  • Jag ska be om o fo en extra takeaway mugg varje gong jag koper kaffe eller te, so jag kan spara o anvenda hemma so jag slipper diska.
  • Leo ar jettesnygg.
  • Vi moste tomma papperskorgen snart..
  • Mina Sony horlurar jag kopte idag var doliga! Varfor ska jag alltid ha otur? Dom brusar so fort man rokar nudda sladden.
  • Nu ska jag go..och vara lite social.
Hejs






Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback