Long time no see!

Heej heej! Ett tag sen jag skrev.
Har haft fullt upp.
Eller a "Fullt upp".
Jag har inte gjort så mycket.
Mest varit med min brorson. Lekt roliga världsbästa lekar och varit världens bästa faster.
Idag var vi på Naturhistoriska riksmuseet onej. aa . Jag är inte mobbad. Det kan vara kul med museeum även om det inte är så ungdomligt. But hey, det är gratis iaf
Coki ba: Ey va ni på Casanova?
Nejj gängsta det heter COSMONOVA.


Eyy grabbar, fattar ni de e Casanova ida kom vi drar dit kom vi drar!


ungdomar nu för tin...



Barn är roliga..Speciellt min brorson.
*Boom*  Oj Darrell, slog du dig? " Mm, det var kylskåpet som slog före". Hahah.
För barn är det alltid den andra grejens fel. (Dumma marken som gjorde att jag ramlade!)


Igår hälsade jag på kusin Elsa i hennes nya lägenhet. Jättemysigt. Fast hon är knäpp.
Hon hade gått och skaffat sig två voodoo-dockor.


Elsa - Tiittaaa Pascale! Och kom med sina läskiga voodoo-docker framför ansiktet på mig.
Pascale - AAH! GOD I DONT WANNA DIE!
Elsa - *Helt hypnotiserad* Denhäär dockan skyddar mig mot allt ont.
Pascale - yeah right! Elsaaa sånt e fARligT!
Elsa - Jag köpte dom på en marknad....

image25

Det var trevligt att träffa Elsa igen. Vi som hade det så kul på La Camera i helgas. Kan man säga så. "helgas"? Hahah. Helgen da. Hon tappade sin plånbok med en tusing i och massa tuffa kort som typ gymkort och sånt. Men hon verkade mest ledsen över att det var en Gucciplånbok. Stackaren...

Cookie har sagt att jag inte skriver roligt längre. Att inget jag säger e nödvändigt. Att det aldrig händer något. Att mina chanser som författare är brända. Att jag är värdelös, och inte borde hålla på med blogg. Dessutom säger hon att jag ser ut som en pakistansk mulatt..fast jag är mest mulattig av oss syskon. Hon ser fan ut som en kines.

Sjelva grejen e att jag borde skriva utan å ä ö. For att do loter saker mycket roligare.

Hålla - Holla
Säga - Seja
Vänta - Venta



..........................................





Eller?


Jag är rastlös och har ingenting och skriva.
Jag måste gå på upptäcksfärd. Och låta henne ha datan.
Min dator är sönder, så jag kan inte kolla på Mina Serier.


Betyg:

House  - Verkligen hoitbra! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Scrubs
- Typ rolig och så. Enkel att följa. ♥ ♥ ♥
Cosby -
Bästaste och gulligastee! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Ugly betty
Har tappat.♥ ♥
Heroes
Har tappat.♥ ♥
The War at home
Alltid rolig. Kort och koncist! Haha. Så stod det i metro idag. Japp. jag tog en gratistidning, och se vad jag lärde mig. Höhöh. ♥ ♥ ♥ ♥
College Hill
- Hahah, guurlfrieeend! Den e skön, men den börjar tappa. ♥ ♥

Imorn ska Leo laga den, i utbyte om att Cookie ska fläta hans hår.

Hejjs


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback