Martini,ny mobbe och hela veckan

Hej....

Jag vet.

Jag har haft en rolig och minnesvärd helg i allafall.
Den började på systemet och slutade ...a..nånstans.
Men kul var det iaf. Vissa mådde bättre än andra. ( Jag tillhör kategorin vissa )

Haha. Äe men det var kul.

 
image26

Jag och Lois tjillade lite på dagen, sen kom viktor och helsa på, ( Han som står med mig på studentkortet ) Senare började jag röra mig mot Bredis igen hem till pappa som hade lagat Couscous me jättegoda mergueskorvar och sånt. Kusin Elsa var där och vi dansade på stolarna mitt på ljusa kvällen till låtarna jag hittade på Louises dator. Det var en skön stämning.

Sen tog jag bussen tillbaks till Lois där hon redan hade börjat festa med sig sjelv.
Laroy och La Camera sen var det hemgång för Lois och vidare upptåg för mej.

Jag har förresten fått en ny mobil. En SånöEriksson kå-åttahundra-tije-i. Den e Jättetuff. Har tagit en massa bilder med den. B la från när jag och Lojs var i Skärholmen och handlade...



image28




Hahah..




Eller kanske lite...


image30

Hahah..Jag är inte taskig.
Tycker bara att cheferna borde kolla runt lite i varuhuset och kanske göra en stavkontroll innan dom sätter upp sina skyltar.

Jag såg dessutom att chefen var svensk.

Aja, jag bryr mig inte. Behövde bara min dubbeldusch.

Men det ser rätt kul ut när man stavar fel. Jag brukar stava fel ibland med flit.
Hahah.

tjokisbule
altid
knäkebröd
tunelbana

 tunel, hahah.


Jag är jätteglad nu. Fast bara lite.
För nu  är min dator fixad.
Mi papa jordere..Nu kan jag kolla på webtv från världens alla håll. plus att nu e min sörver fixad så nu kan jag få alla mina serier =D

Livet ensam och arbetslös behöver inte blii tråkig!
Okej..jag är inte såå jätteensam och inte såå jättearbetslös heller för den delen.
Bara lite.
Börjar jobba igen om tvu veckor.
Måste tjäna ihop lite till resan till Afrika.
Om den blir av.

Jag hoppas..


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback