Oret som gott

Crumpets med nutella var gott.
Det var inte soder UOOOOOW CRUMPETS ME NUTELLA FAAKA UUR!
Men det var aiit. Crumpetterna e for saltiga for att avnjutas me sota polegg.



Fan, Nu har det gott snart ett or sen jag tog studenten.

image21
WOOOOOOU JAG KENNER EN BOOOT HON HETER ANNA ANNA HETER HOOON OCH HON KAN BANNA BAAANNA DEJ SO HOORT(faka ur).



Och vad har det blivit av mej? Skulle mina larare undra. Ah, vad fan har jag gjort?

  • Hahah.. Okte till Aya Napa vilket verkligen inte var min grej. Men solade och badade och hade kul iaf.
  • Lerde kenna verldens bestaste person..
  • Jobbade po Plaza club och borjade gilla Housemusik. GherroPascale fron Bredang intog plats po Stureplan. Det var lite annorlunda, men trevligt. Sunfreak - Counting Down The Days, Sharam - Party All The Time, Axwell - Watch The Sunrise, Ame - Rej. Brukade ibland avsluta mina netter med att promenera langs Kungsgatan Vasagatan till Fashing och dansa lite till skon reggae o dancehall musik. Fredagar. Million Styles - Miss Fatty Fatty. Dar jag egentligen hor till. Min hemmaplan. Hahah..
  • Hade inget liv. Okte hit till London, borjade jobbaa, blev lite vuxeen, kopte klackskoor..nai nu ska jag sluta tjata om klackskorna och anvenda dom istellet for att sto och beundrar dom.
Igor vare non snubbe som frogade om jag var intresserad av att bli modell. Jag sa nej att de inte var min grej och gick iveg med mina finaste modellsteg och kende mig lite modellig. Sarry, im not interested.
* Tugga tuggummi me oppen mun.

Om endast tre ynka dagar, ar jag tillbaks i Sverige. Snella sota oskyldiga Sverige. Vi for se vad som hender framover. Vad jag hittar po. Varje dag ar en overraskning...spennande!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi, jag älskar också att lukta på saker. Spec på kaffet när det bara är sådär pulvrigt. åah!

2007-05-16 @ 13:54:24
URL: http://prisonerofwordsunsaid.blogg.se
Postat av: christelle

aha oj jag skrev typ det på fel inlägg..aja men ok

2007-05-16 @ 13:54:55

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback