Parreeyy!

Slapp dag. Kom hem och sov och kollade på teve.
Var ute igår med min kompis Lois, stack en sväng till Plaza mitt gamla jobb och "kollade läget". Nya ägare där, en bajsväktare trodde han var rolig när han sa: AH, BLONDA TJEJER VILL VI HA IN. BLONDA!
Ah, synd, För här kommer jag! sa jag.
O hur gammal är du då, frågade vakten.
Tretti, sa jag och såg mallig ut. Stod ändå med på listan.

Hatar invandrarväktare som tror att dom är så mycket bättre än oss andra.
Som har glömt bort vilka dom egentligen är.
Skitfolk.

Det var inte så kul där ändå, så vi drog vidare, mötte kusin Elsa
Gled in på La Camera där det var mycket mer röj.

Kom in direkt.
Drack gott.
Betalade inget.

Det var en skön kväll, fastän jag hade på mig mina klackisar, fyfan! Men lite får man härda...
Nu ska jag gå och lata mig, Berättar mer imorn. Det tär på en att festa..höhöh...


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback