proppmett!

Aaah, har atit so mycket till frukost. Vaknade 8.58 av mig sjelv och bestemde mig for att go ner till affern for att kopa crumpets................AVBROTT. Moste bajsa.



Hahah..duuu vet inte hur longtid jag var borta, jag hade inte ens behovs saga att det vart reklampause for att man hade endo inte merkt non skillnad. Men det kan endo va kul o veta.

I mina bloa mjukisbyxer och min bloa luvtroja och mina vita adidasskor med rod adidasmarke po och med ogonbajs i ogonvron och med 20 pund i handen och hemnycklarna och ingen ipod fast med mobil gick jag ner till affern.
Jag ska alltid overdriva nar jag handlar..jag vet..men jag for kopa crumpets, grona bananer, yoghurt, 4 bakelser, en chips-pose, 2 olika sorters ostbogs-posar, Ben&Jerrys Vanilla ice cream och 2 Hubbabubba-colatuggumi paket om jag viiill..Det ar mina pengar, min kropp, min mat, min framtida diabetes..Jag bestemmer over mig hoelv!

Faktiskt..

Nar jag kommer hem ska det finnas:

  • Kneckebrod wasa sport
  • Banitsa*( om du orkar mamma)
  • Mina colagodisar
  • o allt allt annat
  • Tandborste behover ni inte kopa jag har redan kopt.
Hmm, jag vet inte vad jag ska gora idag..det regnar so jag vill inte go ut mer..ska vel kolla po cosby o bara dega och pilla navelludd. Fast jag har ingen navelludd. For min navel e lite utstoende. Andra har utstoende oron jag har utstoende navel. Haha..nar jag var liten trodde jag att de var min snopp. Po den tiden hade jag bara mina storebroder, lilla cookie fanns inte do, o hon finns inte nu heller. Nu e hon jettejettelong. och tuff och dansar dänshåll mjuzic och ber tuffa baggy kleder och keps po sidan, och varje steg hon tar att ett danssteg. Haha.

Hon kan flata jettebra. Fan. Jag flatade Leo i forrigor..Det varsta jag vart med om. Jag HATAR ATT FLATA OCH INGET GOR RETT OCH DET AR SO ANSTRENGANDE I FINGRARNA FOR JAG HAR SO STELA FINGRAR OCH LEOS HOR E JATTEJOBBIGT ATT FLATA OCH JAG KOMMER ALDRIG ATT LARA MIG OCH JAG VILL INTE ENS! for fan..jag blir jattearg. Jag modde helt arligt doligt for att jag inte kunde o for att det var so jobbigt...Jag gav upp flera gonger fast fortsatte efter lite pause. Men sa slutade det med att jag skrek jattehogt och slengde mig po sangen o nestan fick torar. do hade jag en halv fleta kvar. Men NAI! Jag tenkte inte fortsetta po den for fletorna holl redan po att go upp fast jag precis gjort dom. Jag hatar flator. BAJS OCKSOOO! Om jag bara inte var so stel..Sa somnade jag in for natten och vaknade upp med traningsverk i pekfingrarna moronen der po.

Men nu vill jag inte ens tenka po det. Ska kolla serie nu..


image18





*Banitsa (Bulgarian: баница ['ba.ni.ʦə], also transliterated as banica and banitza) is a traditional Bulgarian pastry prepared by layering a mixture of whisked eggs and pieces of sirene (white cheese) between filo pastry and then baking it in an oven.

Kommentarer
Postat av: Har ni sett hailyssett

haha fan vad störande att jag kommer på den här funktionen nu, NU! När du typ kommer sluta skriva blogg, eller du kanske kommer fortsätta hemma! Jag vill att du ska veta att jag har varit aktivt uppdaterad med pascales senaste nyss tack för en underbar läsning, mycket detaljrika händelser och du får språket att leva , det är såå du, så pascale! tack för en underbar läsning...=) eller det kanske inte va sånthär som du ville höra..du kanske ville ha mer feedback på det du skrev???!!! =P

2007-05-13 @ 13:23:04
Postat av: cookie

(hej, jag måste kommentera för att pascale bad mig ) men iaf.. aa jag känner hur du känner när du mådde dåligt.. inte för att jag itne kan fläta men alltså när jag spelar quadrapop på móbilen, ch om det går dåligt, då känner jag verkligen att jag kanske börjar gråta för att..a..det är baara så jobbigt.. sen tänker man på det mer och mer så att man nästan vill typ bita i nåt!! sen biter man i kudden o då blir den dregglig..

2007-05-15 @ 00:12:47
URL: http://prisonerofwordsunaid.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback