Sista Londonkvellen

Jahapp, snart bar det av, mot Sverige, mot Stockholm, mot mamma o pappa o alla, mot hemlagad inhemsk mat, mot kneckebrod och mina godisar, mot min skona seng. Ahhh. Kenns bra.

Nu ar legenheten her tom, och ren, varfor kom vi inte po o steda tidigare? Hahah.
Fast nu ar jag so trott att jag inte har not spec o beretta. Men det finns alltid not man kan skriva om. Jag gillar att dra upp punkter om grejer. Hahah kolla, de e jettekul

  • Jag maste torka ur kylskopet.
  • Jag ska spara mina naglar och ta hand om dom.
  • Voran damsugare heter Henry fast den ser mer ut som en Tommy. (Aso, vi har inte dopt den, det stor Henry po den.)
  • Nu gespade jag.
  • Godnatt.





Hahah.  Gogel e so bra, man hittar allt! Jag skrev "Damsugare Henry", o der fanns han, log mot mej, o ba: Heej Pascale, her eee jaaa, o sog ut som verldens snellaste damsugare.

image22 

Her e vor Henry, den roda, med sina kompisar


..........


Grabbarna soderraaa

...........................


Henry o boysen

.....................

Hahah, Henry and the Gang

........................................

Henry an his fellaz


Hahahhahah...


Kommentarer
Postat av: cookie

HAHAHA du är ju helt jävla sjuk
huvudet. haha HENRY THE DUSTSUCKER HAHAHAHA

2007-05-20 @ 00:10:11
URL: http://prisonerofwordsunaid.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback