Baby-Läp

Jag har fått en Läp-top! Den är jättesöt och puttinuttig.
Den ska heta Baby-läp och jag ska lära den allt jag kan.

Den ska få följa med mig överallt, nästan.
Den ska få åka flygplan, och jag ska äntligen få leka tuff affärskvinna.
Jag ska sitta i min flygplansstol, kanske till och med ha en enkel skjorta på mig,
en stilren kavaj, eller nej! - Kofta, det är typ, modernt och lite tuffare, lite mer avslappnat.
Och så ska jag hålla på med mina presentationer i Excel.

Vi kommer ha så kul tillsammans.
Vi kommer ladda ner serier till vår sörver,
Jag kommer se till att han inte får virus eller annat skit i sig.
Alla mina filer ska vara sorterade och välorganiserade.
Jag kommer städa "Mina mottagna filer" på onödiga grejer etc etc.


Det kommer bli hoitbra!

Kommentarer
Postat av: Optik Boy

presentationer görs vanligtvis i power point inte excel

2007-11-19 @ 14:26:19

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback