Fusion


Det har blivit en sån trend med Fusion.

Jag gillade Extra Fusion tuggumina.
Dom var en hit för mig. Och på den tiden (typ ett år sen) så var Fusion lite nytt. Och häftigt.
Man ville ha det. Det kändes lite annorlunda. Det var dyrare än dom vanliga extratuggumina men höll smak kortare än Hubbabubba. Ändå så köpte jag dom.
För att dom var Fusion. Det var ändå en grej. Fusion.
Tänkte jag. 

Men nu när min pappa börjat raka sig med fusionrakhyvlar, blondiebrudar börjat blogga om Fusion-läppglans och tant Britta före mig i kön på Ica ska betala sin Schweppes Fusion-soda, då tyckte jag fan att det börjar gå för långt.

Måste dom fusionera allt nylanserat?


Det är inte ens häftigt längre.
Det är som att dra samma skämt på varje fest.

image142











Ps. Jag brukar inte ställa mig upp och klinga i ett glas för att tysta ner alla - HÖR UPP ALLESAMMANS, JAG SKA BERÄTTA ETT SKÄMT.
Utan det kändes bara bra att skriva så.


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback