High-Hills til the day i die?

Jag har tjatat om mina high-hills länge nu.
Och jag vet att det är en pina att gå i dom.
Jag hatar det.. men jag vill ändå vara kvinnlig och snygg och kunna gå i klackar som om inget vore en grej.
Det ska det inte heller vara.




För Victoria Silverstedt är det ingen grej........




image145


Fy fan vilka vargtassar.
Vadå, määrkte hon inget när hon satt och målade tånaglarna eller?
Skitäckliga! Dessutom ser det ut som rtt par lik-fötter.
Det passade att måla dom i svart i alla fall.

Jag vet att jag inte har världens vackraste fötter, men jag lovar att , när(OM) dom börjar se ut såhär, så ska jag sluta med klackar och börja med Scholl.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback