jag bara gur

Jag gjorde det igen. Jag klippte mig.

Jag bara klipper och klipper, och det ar det som ar grejen.

JAG FOR, INTE, BARA, GORA!

Jag blir so arg po mig sjelv!..................
 

Eller..venta, naei, det bllir jag inte.
Det ar bara det att, nu for jag borja fron ruta ett igen.

Jag kommer formodligen aldrig fo longt hor.
Det vexer bara till axlarna och jag fattar inte varfor.

Nesta gong jag bestemmer mig for o klippa mig, so for jag go till en frisor istellet.
Man har bara hort doliga historier om ner folk varit hos frisorn och han eller hon klippit fel.
Ae, do klipper jag hellre mig sjelv. Jag har alltid blivit nojd. Det har gott bra. Enkelt. Snabba ryck.
Ingen grej.

Men nu fan. For det va nog. Jag ska sluta med det.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback