min kontaktperson

Jag har en serie-kontaktperson.
Hans uppgift är att informera mig om senaste nytt på serie-fronten genom att skicka ut nyhetsbrev och själv lägga in serierna på min sörver(server).

Jag ska inte behöva fråga varje kväll om det kommer in nåt nytt, utan detta sker automatiskt via Boten Leo.

Haha hoho.

Tack, du har förändrat mitt liv.




SO HOT RIGHT NOW:

Dirty Sexy Money - Min bästa serie just nu. Rekommenderar alla.
Big Shots - A den är nästan lika bra som ovanstående.
Big Bang Theory - Så rolig och nördig! Älskar den. Kort och bra, fast man vill se mer. eller a, oftare.
House - Den är grym. Men jag fattar inte så mycket mer än biopsy och Fungus.



Sen finns det lite fler, för jag har avancerat och kan kolla på fler samtidigt nu........................

Everybody Hates Chris - Hahah, den är jättebra, alltid bra, man behöver inte följa den för att få vara med.
Boondocks - Jag diggar den, vuxen barnprogram, liiite för gengsta för mig kanske. Men jag hänger ändå med i svängarna då och då.
Two And A Half Men . Den är rolig, den gillar vi. Fast ungen är så mobbad.
Office - Den är rolig, men kan vara tråkig för den som inte har konstig humor.
Private Practice - Kollar bara på den för att Taye Diggs är med. Höhö.
Dexter - När det är brist på annat. Den kan vara lite långtråkig. Helt ärligt. Jag kollar bara på den i sällskap av någon som måste kolla på den. Jag kan vara med liksom. Men man behöver inte känna sig besvärad att trycka på pause ifall jag måste på toa.


Kommande serier som jag ska starta upp........

Chuck - Jag har sett det en gång, men jag somnade, och halkade efter. Men den kommer.
.....
.......

Det kommer mer, kommer inte på nu. Men en sak vet jag i alla fall. Tänker inte kolla på Lost ,Prison Break eller Heroes. Jag har kollat Heroes tidigare, men den blev långtråkig till slut. Då lade jag ner, Sen ryktades det om att den blivit bra igen. Men näi, Nu orkar jag inte hålla på. Lost var för läskig, jag som nästan kommit över min flygrädsla, och det är bara jobbigt med missade serier. Jag orkar inte ge dom en chans. Utgångna datum. Sorry.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback