Offentliga toaletter

Jag är inget stort fän av offentliga toaletter, men ibland är man illa tvungen att använda en sådan.

Och då kan det vara bra att dom finns lite utspridda överallt bland gallerior och sådär.
Denna gång var det Kungshallens toaletter jag besökte.

Väl inne på toaletten kändes det avslappnande. Jag hängde av mig min väska. ( Den är vintage) på kroken och satte mig i nitti grader.
Jag har alltid tyckt att det är lite jobbigt att väggarna är för korta.
Jag vill inte höra andras business och andra vill nog inte höra mina.
Man blir liksom stressad.

Det ska ju vara lite hysh hysh med sånt därnt.

Men det verkade inte personen i holken brevid mig tycka.

Hon pruttade hej vilt och fritt i olika tonlägen.

A, det får hon göra, självklart. Hon kan ju inte sitta inne med det hur länge som helst. Jag visade helt och hållet förståelse för detta. Men när jag var klar, stod jag ett bra tag och tvättade mina händer. Jag vart så nyfiken på vem denna pruttgudinna kunde vara.

Hur såg hon ut? Var hon lååång? Var hon smaal, Var hon gammal? Var hon ung? Var hon snygg?

Ja, frågorna var många.

Efter ett tag kom den mysteriske pruttaren ut..och hon var en pryd kvinna i 55års åldern.
Hon log mot mig som om inget vore en grej, fast både hon och jag visste.
Jag log tillbaka, och gick nöjd ut ifrån toaletterna.

Det var allt jag ville veta. Jag kommer förmodligen aldrig träffa henne igen, och det hade inte spelat någon roll.
Jag ville bara få ett ansikte på personen som vågade vara så fri.


Undrar om jag är ensam om att ha sånna här tankar...





image147

En pruttbyxa - Håller inne lukt. Ett säkert kort för smygaren! Med åldern blir man allt slappare kring anus, och det blir svårare att hålla tätt. Den här underbyxan är ideal för dig med dessa problem.

Känn dig fri på orolig mage! - Bär pruttbyxan.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback