apple store

Ar po applestore. Her kan man surfa gratis o bara henga. Det ar naiz. Idag har jag bara vaknat oh kekat frukost sen okt till stan med Leo. Jag har inte riktigt not o beretta forutom att soffkillen e so avslappnad. Igor bara log han po soffan och sov. Hela dagen, Inget ar en grej for honom. Han anvender vora bestick ockso. Men det ar inte heller en grej. Jag tror att det ar hans rakhyvel som ligger po badkarskanten iaf. Han la dit den strax efter att jag la dit min. Det ar ett mysterium vems tandborste som ligger helt avslappnat po handfatet. Jag kan verkligen inte lista ut vems, men det lutar sig ot att de e den svarta killens. Khalids. Det jag vet ar att Coconut shower Gel och tvolen som ligger po en liten kartongbit ar hans. Det ar allt han ager. Han anvender sin coconut till allt. For han har inget schampo. Han ar ockso so avslappnad.

Facial washen moste vara Linus-killens. Han har oren hy so det moste vara hans. Han krigar. Men han ar snell. Nar jag kommer hem idag so hoppas jag att tvettmaskinen ar ledig, so jag ockso kan tvetta.

Hores senare! Hej po er

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback