Har blivit tappad som barn?

Undrar min mamma.
Se her:




KOMMENTARER

Postat av: mamma

ibland undrar jag harnån av dina syskon tappat dig för jag har inte gjort det

2007-okt-24 @ 20:40






Tappad?.................................



Jag?.......................................................




 .................................................Pascale?




 Vado?................................


.........................................................Varfor do?



Mammor aint suposed to say that! Men a, det kanske stemmer, jag har alltid varit den fula ankungen av oss barn, den som gjort mest fel, den som forsokt bestemma, den som vart mest irriterande. Tror jag. Och det skulle faktiskt inte forvona mig ifall Alex tappat mig. Han e lite clumpsy, inte bara derfor, han gjorde det av ren vilja, han ville verkligen! Han kempade! Han krigade! Det var han! Jag vet att det var han..



.....Mm...han var det.

Valle han e for snell for att gora nogot sodant, och innan Cookie kom till so var JAG faktiskt hans bestaste lillasyster...Sen var jag inte lika rolig lengre. Men vi hade roligt, po vor tid. Innan Cookie kom och storde. Do fick jag folja med ut och henga med dom stora grabbarna, jag fick velja vilken glass jag ville, och det var helt ok for honom, for jag valde alltid piggelin, medan han tog daimstrut. Det var tider..

Ae nu ska jag go och soka lite jobb.
Hej po er.

Kommentarer
Postat av: mamma

jag tycker inte alls att du va jobbig som barn-du visste vad du ville alltid o fick som du ville det har baba tyckt va bra o vi skrattade med din pappa i hemlighet även om det va irriterande för stunden-men att du skrev recepten på swahili va lite tokigt därför jag försökte komma ihåg om du har ramlat på huvet nån gång...puss

2007-10-25 @ 19:23:08
Postat av: cookie

okej.
det var JAG som va den jobbiga som alltid gjort fel haha. typ GÖR fel fortfarande XD
well well, nice det där med daimstruten, det kommer jag ihåg

2007-10-29 @ 19:16:52
URL: http://cookielainen.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback