Hej

Hej igen!

Tack for rettningen kki, man ler sig alltid nogot nytt. =)


Idag har det varit nestan verldens mest trokigaste London-dag. Jag har suttit hemma och stirrat po vora gul-beigea veggar utan en endaste liten tavla eller annan personlig detalj po. Jag har ventat..och ventat..och ventat...po dom her jevla internetmenniskorna som ska komma och ringa po vor dorr som inte har en ringklocka.

Men icke, so her sitter jag igen hos somalierna. Po data nr 3. Sjelva datorn heter Compaq, skermen heter Goodmans, tangentbordet heter Turbowin och webcameran heter Poa. Dom gor en bra kombination tillsammans, for her kan jag sitta och lesa aftonbladet fast inte plus-sidorna, hela expressen, prata med nera och kera. Och man kan ockso se mig po Poa-kameran om man vill, och man kan even se en glimt av somaliemannen som jag recker 50 pi varje gong jag kommer in. Det ger mig 30 min vid en dator, och jag vet att jag kommer behova recka honom 50 more pi, men jag vegrar ge 1 pund direkt. Det kenns bettre o betala i tvo omgongar. Som att, aa, aso jag behoooover inte sitta po internet lenge. Jag ska bara kolla mina superviktiga mail, och sen e jag klar for att go iveg po ett viktigt mote. Jag anvender inte ens alla minutrar jag for, bara det jag behover, och sen e jag po sprong igen. I mina high-hills som e svarta och klassiga.

Riktigt so er det ju inte. Jag dromde nestan bort mig. Internet e det nestan viktigaste som finns. En dator e ingen dator utan internet. Det er som att bajsa och inte torka sig efterot. Som att kopa ben&jerrys glass och inte eta den. Som att, ah, ni forstor nog.

Innan jag kom hit so lagade jag ris po det "nya" settet. Leos sett. Jag har lert mig so som mamma gor och min mormor gjorde och som min familj har gjort i orhundraden. Fast Leos sett e helt okej ochso. Riset blir faktiskt bra.

Satt och ot mat i min ensamhet po soffan. (soffkillen var inte hemma). Leo vilade efter en long dags nerladdning fron internet och survrar och sont.(och skola). Medan jag satt och ot so hade "gengsta" po sin musik po hogsta volym.

"Shoot that modafucka! Shoot him in his face! New york killaaaz, We some New york killaaaaz!

Han er sooo gherrow..Fast han er innerst inne en mes. Han spelar bara. Linus e deremot jettejettesnell. Han e so gulli och omtenksam. Han vill man bjuda po mat. Och om jag diskar och ser hans tallrik ligga der smutsig och livlos i diskhon, so vill jag redda den, det gor inget om jag diskar den. och han blir jetteglad och tacksam.
Ae, han e en bra kille.

Imorgon ska jag kanske vara med Haily, go po non pub eller so, umgos. och po lordag blir det Creol-fest! Wuhuuw. Det blir nog naiz. Ae, nu fore va nog! Hej po er! Och glom inte att ringa mig. =)


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback