imorn bär det av

A-ah, imorn bär det av. London för mig. Imorn bitti. Jag har väl packat ner det mesta. Köpt Cola-godisar. Gett bort massa kläder. Sagt hejdåå, a men det viktiga. Jag har märkt att jag gillar stress. Jag älskar stress. Det är då jag är som mest aktiv. Allt går så långsamt om man har världens tid på sig. Jag gör allt i sista minuten! Fast när jag ska åka nånstans ser jag till att vara i tid.

Det mesta har jag gett bort till Cookie, hon ska få ärva mina finaste kläder, mina bästaste böcker samt min mintgröna badrock. Då blir hon nog gla. Hon gillar att ha andras kläder på sig. Det är hennes grej.

Äe, nu ska jag fortsätta med min grej. Hare så bra allihopa, hej,hejhej.


image136
Den här bilden ritade Elsa, den är så fin!
Elsa är 21 år.

Kommentarer
Postat av: cookie

HAHAHHAHA, " hon gillar att ha andras kläder på sig, det är hennes grej"
HAHAHAH

2007-10-07 @ 23:42:07
URL: http://pascale.blogg.se
Postat av: Helena

Men vadå, gav du bort alla grejer för att du inte planerar att återvända? o_O Jag drar till London och hälsar på lite snart tänkte jag i alla fall. Då ska jag ta med wasa sport till dig. Det har jag förresten tagit efter, nu äter jag också wasa sport som ett djur.

2007-10-08 @ 15:04:29
URL: http://morfint.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback