Jobb och bajs och sont

Mamma, jaa, vad ska man sega, jag er intelligent =)

Idag var det en dag do jag skulle ner till en bageri-grej her nere for att fylla i en application form, men chefen der var rasist verkade det som. Jevligt otrevlig. So idag som sagt ner jag skulle ner, so gick jag inte. Fan. Helt onodigt. Jag vill inte jobba for henne bajskorven. So so var det med det! Hon kan inte judgea mig pga min bleka morka ferg som egentligen e lika vit som hennes fast mer ot det gula hollet. Fast aa, jag vet att vestindiska tjejer her i London, e verkligen hur lata som helst, och kaxiga, allt dom bryr sig om er sitt streva uppsatta, slickade, rakpermanentade hor och sin bashment-musik. Jag er inte son. Jag jobbar bra, jag er trevlig mot kunder och etc och jag kunde ha bevisat det for denher kvinnan, men nej. Hon ska inte fo det av mig. Jag lever hellre lite fattig en att jobba som en idiot for en idiot for idiotminimumpengar. Ae, nog om det.

Otherwise so har det vart en bra dag. Jag har gjort progress po sprok-fronten faktiskt. Och idag kopte jag tre pocketbocker po rean. Det var bra kap.

Det sitter en afrikan po datorn brevid mig. Jag vet inte vad som e grejen med honom. Men ner man gor po ett internetcafe so brukar man go in po netet. Han sitter och spelar hjerter. Hahah.

'I like dis intaneet! Yu kan plee geemz'

Nej nu moste jag hem, till internet! Som leo trixar med just nu.

Hejhejehej!

Kommentarer
Postat av: Helena

Fascinerande att det finns de som betalar för att sitta och spela Hjärter en stund.

2007-10-26 @ 23:13:45
URL: http://morfint.blogg.se
Postat av: Anonym

kanske ingen dator hemma.......

2007-10-27 @ 19:21:57
Postat av: Helena

Nej, förmodligen inte. >_

2007-10-27 @ 20:34:18
URL: http://morfint.blogg.se
Postat av: mamma

nej!du ska inte acceptera sånt mam4e,o bli inte ledsen utan va mot dom som dom är mot dig-glömm inte när valter skulle handla o en tant frågade om han fick nåt i fickan o han svarade-nää fick du .. puss

2007-10-29 @ 09:06:55

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback