London next

Ah, så snart blir det London för mig då. Next stop. Har inte börjat packa eller nåt ännu, men på tisdag så. Tror inte att jag kommer ta med mig så mycket knäckebröd. Jag har nog ingen plats i resväskan för det. Och vad prioriterar jag, mina knäckebröd, eller mina klackisar? Knäckebröden e delikatess, men dom räcker inte så långt. Klackisar kan jag ha ett längre tag, och jag kommer nog ha mer nytta av dom. I värsta fall så finns ju TotallyBlondeSwedishAffären - där jag kan få gamla knäckisar för en hög summa om jag verkligen vill. Och det vill jag inte. Så ah, jag får väl gå utan. Man klarar sig. Det känns lite som när jag var liten, eller a, liten och liten...
Det känns som när jag var 15 bast och var tvungen att sluta suga på tummen. Kunde inte komma ifrån de. Blev upptäckt på natten med tummen i munnen. Blev utskrattad. Retad. Retarded. Hahah. Skoja. Jag var inte riktigt 15, men nästan.


Sen kommer man till den biten då man måste växa ifrån saker. Jag kan inte växa ifrån saker om dom inte tas ifrån mig. Så därför har jag inga tummar länge.



.........................



Nä skoja. Jag fick ha Stopp O Väx. Stop N Grow up. Colatuggumina som jag var in to för några år sen. Femtiörestuggumin. Dom började plötsligt tillverkas i ny colasmak utan att nån sa till. I desperata försök gick jag runt i hela stockholm, i sökandet efter det perfekta, rätta colatuggumit. Jag fick det till och med i julklapp en gång. Sen fick jag aldrig se dom mer.

Började med chupa chups cola-klubbor. Men la av. Efter att min nya tandläkare, en Sanna på typ 23 bast, avslutade sin mening - "akta så att du inte får tandlossning" efter mitt senaste besök. Jag gick därifrån utan att tänka på vad hon sa..Tills jag faktiskt kom på vad hon sagt. Akta så du inte får tandlossning? Va, vadå? Jag hade ju inga hål, du sa ju att allt såg finfint ut. Jag fick nästan ta ett bokmärke eller en leksakssnurra ifall jag ville, men jag tog inte, och så säger du sen att jag ska akta för att mina tänder en vacker dag ska ramla ur käften på mig.

Jag fattar ingenting och jag tänker ändå aldrig gå till tandläkarn mer. Behöver inte. Näe. För jag använder faktiskt Listerine.

Mina colagodis, ah..äee..jag vet inte..jaa, jag kommer ta med mig litegrann. Ingen har hindrat mig från det och det har inte kommit upp nåt. Dom e faktiskt värda att ta med. i vilket fall som helst så kommer dom ta slut och tas ifrån mig dom med.


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback