Pandos?

Igor kvell avnjot vi vor middag po Nando's. En portugisisk jeeeeeeeeettebra snabbrestaurang som e typ lite som Mc donalds po settet att det finns overallt och so, men, den er verkligen sooo bra! Och nyttigt. Hahah. (skoja) Det er det nog inte. Men sekert nyttigare en massa annat. Iaf.

Back to the point. Eller a, jag har inte ens kommit till the point men a .
Vi bestellde en hel kyckling och en small portion of chips, som e pommes frites och inte OLW. Och en var sin portion colslow, eller colsrow, eller vad det heter.

Det var jettegott forutom att jag hade planerat att ta boda loren, men Leo han ta det andra fore mig helt ovetandes om att jag Pascale inte eter vitt kott. Jag bestemde mig for det redan vid barnsben pga av att det vita kottet har so jobbig, lite klistrig, gnidig-mot-tenderna-konsistens som jag for rysningar av. Det kenns som att kottet inte er dott ennu utan som att jag holler po att doda det jag sjelv i stundens hetta. Fan. Ae, so jag ot bara en och en halv bit kyckling. Fortfarande har jag inte kommit till sjelva grejen, men den kommer nu.


Vi gor ut fron restaurangen och borjar promenera. Vi hinner knappt go tvo steg forren vi ser en skyld, precis brevid Nando's.............................. - Pando's.

Skylten var skriven med exakt samma bold som Nando's. Fergerna och allt var hermat.

Dom her indierna verkar verkligen gilla att herma allt. Dom hade samma mat bara att det stod " Indian grilled chicken" blabalbala.
Dom hade inge folk po sin restaurang iaf.


image137

Kommentarer
Postat av: Helena

Menar du att låren på kycklingen skulle vara annat kött än typ filéerna eller vadå? O_o

2007-10-30 @ 00:02:21

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback