Soffkillen..

Soffkillen har flyttat in permanent nu. So nu kommer han vara soffliggaren po heltid.
Han ar lite som en hund. Han klampar in, drar in smuts, ater vor prosciutto, vill helsa po alla, kliar sig i underlivet ner alla ser po.... men det er ingen grej for honom. Jag vill tycka om honom och gilla honom och prata med honom som att inget er en grej. Men det ar svort. Han har non slags falsk utstrolning. Men aja. Det er ingen grej. Otherwise so mor jag bra och alla mor bra och allt ar bra.

Sitter po internetcafeet igen. Hahah, mitt liv. Jag och egaren - en somaliman, vi ar nestan venner nu, och varje dag som jag kommer in och dorren plingar soder lite smo-gulligt. "Pling plong Pascale ar inne igen", do ler han, och do ler jag ockso, och so vet jag att jag for ta dator nr 3. Jag reknar mina smo engelska mynt, men orkar inte pilla, so jag ger honom min finaste guldpeng, och han ger mig en 8-kantig silvrig mynt tillbaka och so ler vi igen.
Och har sitter jag =)
.............. och nu ska jag go, hej po er

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback