stromavbrott

Hej Cookie, hej Elsa, hej Louise (ibland), hej Jessica, hej Valter, hej Emil, hej mamma och alla andras mammor(aka en mamma till), och hej alla andra. Huhuh. Ja, AAAALLLA andra som ockso leser, AAALLA andra som loggar in samtidigt och trengs for att lesa min blogg. Som gor att det blir "server to busy". Jag ar jetteledsen att ni inte kan lesa allihopa samtidigt, ett tips er att go in nar det inte ar rusningstrafik over netet.


Jag har i helgas, eller vi. Leo ockso, varit po fodelsedagskalas hos Haily. Det var jettekul och trevligt och roligt och allt man kan tenka sig. Treffade massa andra svenskar och so. Sen stack vi vidare ut till en club som heter Camouflage, eller hette. For nu har dom stengt ner den. Det var nice dar, dansade mycket och soder. Hade po mig mina Dereon-jeans och fick massa comments for dom. HUHUH. Det var kul.
From now on ar det mina clöb-byxer.

Idag har jag stedat och sont. Viktor frogade om jag har jobb eller ifall jag ar desperate housewive.
Hahah, japp, jag ar desperate housewive, an so lenge. Det var faktiskt lite roligt sagt. Lite.
Men idag, mondag, er det en ny vecka, en ny start. Denna vecka ska bli jobbsokar veckan och allt kommer bli hoitbra. Jag kan sega soher, - Jag har lite grejer po gong.

Huhuh, det har jag inte. Det let bara bra.

Efter att jag stedat, ner jag holl po att laga mat po spisen, stod och rorde om lenge, tills Leo kommer in och seger att det ar stromavbrott. "Ahaa, det var deeerfor det aldrig borjade kokaaa". Jag hade inte merkt not po lenge. Fast alla Leos teknologiska grejer stengdes av, so han merkte det precis nar stromen forsvann. Nar musiken stengdes av, nar serien tystnade. Nar allt forsvann.

Men vado, det kan vel inte holla po so lenge.
Tenkte vi. Men nu har morkret fallit for lenge sen och strommen har fortfarande inte kommit tillbaka.
Nar jag satt po toan med displayen som fackla var jag tvungen att senka ner den i toan for att se att det inte fanns nogra spor som mina roommates skulle upptecka nar strommen plotsligt kommit tillbaka. For o se om kusten e klar. (Vi har inte kommit till den nivon do man man e oppen mot varann ennu).

Iaf. Do kom jag po att det vore smart att kopa lite ljus till hemmet. So man slipper go runt i morkret. So nu sitter jag her po internetkafeet med mina candles i jackfickan, Och om 17 min ar min tid ute.

Ikvell ska vi eta ute, for andra gognen. Bra va? Vi har bara kekat Nandos , och sen har vi lagat allt och varit ekonomiska.

Elsa, - Jag har kopt Ryvita-kneckebrod. Dom ar verkligen smaklosa. Jag tog original-smak. Den smakade bara mjol. Nar jag ater den ser jag ut som att inget ar en grej. Men idag bredde jag po lite smor po. Eller a. Lite o lite. Jag brer aldrig po LITE smor po not. Det vet mamma och mina gamla dagisfroknar om. Mamma sa i hemlighet till dom att skrapa bort smoret po mina kneckemackor, eftersom jag hade po 1 cm smor. Jag ar nestan likadan nu. Men det blev iaf godare. =)

Ae men nu for det va nog.
Hej po er.


Kommentarer
Postat av: Helena

Hej Helena också.

2007-10-16 @ 18:26:24

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback