Cookie.

Jag har blivit utnyttjad.
Ska ut ikväll. På syrrans begäran. För annars kommer hon inte in. Och annars får hon inte gå ut.
Jag har inget val. Hon har typ lagt ner liv och själ på att få gå ut idag fastän hon har ett par år kvar.

image124

- "Höheh, a-a-a-a-aaallt har siiin tid. När din tid är kommen, dååå! Dåå du. Då kan du gå ut på diskoteek och roa dig. Men du får vänta liiite till.*Nickar vänligt"

Så skulle en vänlig farfar sagt till henne.

Miss Caramell - Planet Earth dit :
ska du hjälpa cookie att se vuxen ut

...Frågar Haily på msn.

Äe ja vet inte. Jag är ju illa tvungen. Om jag går ut går jag ut för att gå ut.
Inte för att stå och hänga ute med massa Lina, Sanna, Carro-tjejer och vänta.
Då stannar jag hellre hemma och pillar mig i naveln. Eller näe. Det gör jag inte alls. Jag hatar att ens nudda min navel. Eller ifall någon annan skulle göra det. Usch. Ångest. Man får typ en jobbig obeskrivlig känsla. Äe. Fast jag är tvungen när jag ska duscha. Lika tvungen som det känns nu med att gå ut. Men det blir nog kul. Jag ska ha på mig mina Beyonce-braller. Blev lite hajpad för det nu när låten kom. "Lemme öpgreeyd ya"

Vi får alla hålla tummarna på att Cookie får festa ikväll. Och hoppas på att det inte finns arga Birgittor som läser min blogg och ska bli arga på oss ungdomar som lånar legetimationer av ääldre syskon osv. O på alla vakter som verkar släppa in lite hur som helst beroende på hur man e klädd. Äe det offattbart.
Äe dom borde ha bättre koll där inne på diskoteeken också. Om det finns underåååriga i lokaalen.

Paaaareey tunnait!

Ps. Kanye west - Stronger e min bästa låt för tillfället. Fan. Jag vet inte varför jag börjat gilla hopphåpp och arembi. Kanske för att jag varit i engelsktalande länder. Lärt mig språket. Blivit immun. Hört musiken överallt.
Säkert därför.



Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback