Diarrée

Det är ju "sååå" många som har undrat och frågat om mina punkt-listor, vart dom har tagit vägen. Så jag tänkte ta upp det igen lite då och då.

Saker jag hatar

  • Dajaria. I hate it. När toavattnet ser ut som en förorenad sjö. Eh, ja? Det är klart jag kollar. Måste ju se vad jag åstadkommit.
  • Dessa rönnträd överallt. Hatar att trampa på dom. Trippar runt och kollar i marken och försöker köra inte nudda rönnen. Så äckligt. I porten så granskar jag noggrant mina sulor ifall ett ruttet bär ska ha fastnat och kletat sig där under. Usch. Grannanrna tro väl att jag har nån störning. Men jag har alltid hatat dom. Sen barnsben. Höhö. Jag hatade dom i skogen när man gick med dagis. Jag hatade dom på skolgården.
  • Mina hörlurar på t-banan. Fan, dom är som öronproppar. Jag blir helt instängd i musiken, vilket också kan vara skönt ibland. Men inte på tåget, då kan jag inte lägga mig i andras samtal.
  • Värmekudden. Jag vene riktigt med den. Den verkar inte speciellt effektiv. Den är så tung. Jag kom på det nu när lyfte ner den från mina axlar, att det var mycket skönare utan den. Den har fan förvärrat mitt tillstånd! Fan. Allt är dens fel. Jag tror nog mer på Ibu.............Metin. Hahah.
  • A fan nu kanske jag ska punkta det jag faktiskt gillar. Jag är en hater. Hatar det mesta och dom flesta. Men det finns småsaker som gör mig glad =)


Saker jag gillar

  • Alla invandrarreklamer. Det har blivit mycket sånt på senare tid. Typ. Vivo-Sven eller vad han heter har blivit ersatt med nån Sergej eller nåt, "Ring billigare på ramadan"-plancherna på t-banan, Ibu och Metin, IKEA-människorna. Hemköps nya. A men de flesta. Fett kul.
  • Diarré, kom jag på. För det är ändå det som håller en slim n trim. Haha, - fresh n clean.
  • Youtube. De e fan hoitbra. Jag älskar det! Man kan liksom hitta allt. Jag ska börja lägga upp mina favvosar här. Alltså på bloggen. Inte skicka in egna videos till själva jutube. Man ska inte ta i för mycket. Annars kanske man får diarré. Hahah
  • HAHAHA. De va faktiskt kul.
  • Kaffe! Jag har blivit så GRYM på att skumma mjölken med vår skumvispgrej. Så grym att Louise kanske ska få en sån i födelsedagspresent. Hon dricker typ inte ens kaffe. Men då kan jag göra kaffe hos henne OCKSÅ! =D Jättefiffigt.
  • Att fuska med sms-biljetterna.
  • Den här låten fast inte videon.


Haha joo, det blev en jäkla massa tjat om bajs&bajs i det här inlägget. Höhö. "kiss och bajs" - Bajs och bajs. Fattar ni? Höhöhöhö..ee a gonatt då.

Kommentarer
Postat av: ELsa

"Grannanrna tro väl att jag har nån störning. Men jag har alltid hatat dom. Sen barnsben. Höhö. Jag hatade dom i skogen när man gick med dagis. Jag hatade dom på skolgården."
hahahahaha, alltid hatat
grannarna eller rönnbären?

2007-09-29 @ 10:47:21
URL: http://bartendressa.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback