hej

A-ah, här e jag igen. Har hoittråkigt. Och fick typ falska förhoppningar om att det ringde på min mobil som ligger här vid skärmen som började flimra. Dumma. Men det är ingen som ringer mig. Inget som händer och alla sover.
Idag var det meningen att jag skulle gå ut. Nästan iaf. Jag fick förfrågan. 

Det finns två saker man kan göra då.

1. Gå ut. Låtsas som att man är frisk. Dansa som att man är frisk och ha kul som att man är frisk, och faktiskt känna att man är frisk. Komma hem. Må bra. Vakna upp. Må jättejättejättejäääättejättevärre.

2. Stanna hemma. Gå runt i utslitna röda mjukisbraller ärvda av pappa. Inte äta nånting. Dricka juice. Glömma bort att borsta tänderna. Kolla på barnprogram och gå runt med tom blick.

Jag drog 2an.

En lite rolig sak är att jag tagit emot bilder från New York och Bahamas. Jättefina bilder. Tog emot dom över servern. Höhöh. Äe aså det är tuffa datagrejer som e lite avancerade.

Kan visa upp några imorn



Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback