Hemma i Sverige igen.

Och så är man hemma igen.
Till Sverige.
Tryggheten och knäckebrödet.

Men, det har vart en helt klart riktigt grym resa!

Jag kan inte säga vad som var bäst. New York eller Bahamas, för det var två helt olika destinations.

New York - Helt grymt och stort och det finns verkligen nåt för alla där.
DÄR ska jag Alltid shoppa! Jag började gilla lite hipp-håpp musik där eftersom man hörde det hela tiden.

Kanye West - Can't Tell Me Nothing


Bahamas - Thäts Paradise!. Så vackert och härligt! När jag var där fick jag verkligen känslan, att jag måste tillbaka. Fast back to my roots. Till Martinique där jag aldrig varit. Så! Nästa sommar hoppas jag att det är där jag hamnar.


Dessvärre blev jag sjuk sista dagen po Bahamas och är det fortfarande.
Det är på grund av luftkonditioneringarna.


Så just nu har jag laddat upp med:

  • Häxbrygd - Gjord på massa massa vitlöksklyftor som ska drickas i ett enda svep. ( Det är bara för att det är äckligt, och sen för själva grejen).
  • Ett glas Whiskey - Whiskey är alltid bra! Det värmer och hjälper.
  • Multivitamin brustablett kvinna - Jag vet inte med det men det verkar vara bra+att jag är kvinna =P
  • Knäckebrödspaket - Mina snacks
  • Cosmopolitan US - Skönt att ligga och läsa blaja medan alla andra sover. Jag ska försöka lägga mig tidigt för att komma in i Sverige-rutin igen. Det kommer nog gå bra. Mest ska jag nog sova för det är då man vilar kroppen som bäst.


 

Jag har ingen lust att vara utomhus ändå. Hur kunde det bli så här kallt på bara 10 dagar? Kneppt!
Men man har ändå njutit så mycket i värmen.
Det räcker. Nu kan jag njuta av min nya garderob =D

AppleBottoms - Rekomenderar varmt till alla big borri gurls out there som har svårt att hitta jeans som passar.
Här har ni.

image106

image107

Och här är mina nya Beyonce-braller.
Jävligt nicea!
image108
Dereon


Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback