I Love Them Kids

Fan, Jag har värsta nackspärren. Vaknade med det imorse. Hade såndär frö-värmekudde i två timmar som jag värmde upp hela tin i micron. Men det hjälpte ej. Spelade som att inget var en grej. Men nu gör det verkligen skitont. Ser paralyserad ut. OCH uppstoppad. Ser ut som Grannen" i Beck-filmerna. Han som alltid vill ta en stänkare.

Äe, hoppas det är över imorn.

Har lyssnat en gång till på Loituma. Hahah. Den "rockar". Höhö. Fan. Jag är faktiskt chockad Elsa, att blustjejen har tagit över kavajtjejen. Hon har fått lite stake hon med. Men det är bra. Good for youu, skulle jag sagt.

Kom hem för en stund sen.Var hos brorsan. Har käkat, myst med lilla Bella 2år. Kollat film, läst gonattsaga, och pratat lite med Morris, Gett honom tjej-puss-baciller. Han är 4. Berättade att jag ska åka tillbaka till London, Det har jag inte berättat här. Men nu så. Jag ska dit. Han blev iaf ledsen och sa att jag inte fick..Såhär ungefär lät det.

Pascale: - Jag ska åka tillbaka till London igen. Nästa lördag.
Morris:- Vaa! Du får inte det. Du ska stanna här alltid!
Pascale: - A men, jag kommer ju tillbaka, och så hälsar jag på då och då. Vi kan prata på datorn. Skicka vykort. Eller brev.
Morris: - Brev. När ska du gifta dig med Leo? *Gräver huvudet ner i täcket och fnittrar*
Pascale: -Jag vet inte. När jag blir stor kanske.
Morris: - Du är stor nu..
Pascale: - Jaa, men när jag blir större fattar du väl.
Morris: - *Tyst*...Men.................är du kär i Leo då? *Allvarlig*
Pascale: - Aa.
Morris: - HAHAHAHHAHAHHAH!

Barn är roliga. I love dem kids.


image134 
Fiskdamm..

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback