Jet läg.

Jag kan inte sova.
Det är rätt så jobbigt.
Dels för att jag vill sova, dels för att allt känns så tomt och tråkigt+att jag är sjuk.
Men det finns inte så mycket att göra åt än att bara vara.
Så jag ska bara vara.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------
----------------------------
---------------------------------
------------------------------------------
Imorn är det en ny dag.
Tänk ifall jag vaknar upp helt glad och pigg och frisk.
Ifall jag nu gör det så ska jag:

  • Gå ner till Centrum och köpa mina älskade Cola-godisar
  • Ta en tvättid och arrangera mina alla klädskåp och hålla på.
  • .................ehhm.
  • ehm.

Ah, det var det folks!
Inga uttryck, inga känslor och inga tankar har jag kvar. Höhöh.

Nu jag snytit mig med samma pappersnäsduk för femte gången. Fast bara lite i taget. Så det gör inget. För när jag ska fräsa så känns det som att mitt huvud blåser upp istället. Det kan inte vara bra. Jag kanske får ploppögon tillslut. Äe, det är inge bra. Jag får helt enkelt ta och lägga mig.








Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback