LEO.

Snackade lite på tele med babe igår kväll. Han sa att jag har lite hårgrejer som är hans. Jag sa Ja, att jag vet.
Först nu såg jag vad det var för produkter. Wave-nånting.
Den första tanken som slog mig var; - men vadå, han har ju köpt fel.
Den andra var; - Eller? Menar han verkligen att han ska wavea sitt hår? Det måste man ju ha kort hår för. Och då föll alla bitar på plats. Duragsen som låg i resväskan låg inte där bara för att ligga. He is going to use them. Väfän! Jag som precis lärt mig att braida och ansträngt mig med blod svett och tårar. Gått igenom eld och vatten för att lära mig "konsten", - så ska han gå och wavea sitt hår och lägga en massa sliskig fettig hårklet i det som är meningen att vara min arbetsbana och min bomullskudde om natten när det är afro.

Leo - du är jättefin i afro, och jättefin i mina flätor! Tro mig. Jag gick inte igenom alll möda förgäves.
Nu är det fortfarande en tidsfråga innan han bestämmer sig för att klippa bort allt. Men det finns fortfarande hopp.
Älskling, don't do it.

image109image110 +image111 =image112
Förresten så gillar du inte ens kletiga hårprodukter.


image116image117 
Mycket mycket finare! Eller hur?




Kommentarer
Postat av: cookie

haha okej.. det var typ jag som gjorde de braidsen men aja^^

2007-09-10 @ 22:02:31
URL: http://cookielainen.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback