Att ta sig ut på fint väder.

Fan vad alla tjatar om att det är fint väder och att man måste gå ut!
Uuuuut i det fina vädret utan jacka!.

Aså a, jo, jag ser att det är fint väder genom mitt fönster.
Jag har sett fint väder förut, jag vet hur det känns med fint väder o så.
Men bara för att solen skiner vaknar inte jag på glatt humör
och måste sätta på mig "kläder för soligt väder".

Springa ut och snurra runt i en blommig klänning samtidigt som jag tittar upp mot himmelen fastän jag blundar.
Tralla runt och lukta på knoppar som kommer blomma ut om två månader.
Äe, det är inte min grej.

Jag kan sitta hemma, läsa tidning,
kolla serie och ändå njuta av det fina vädret.

Den typ enda gången som jag tyckt att det varit fint väder,
var förra sommaren när jag var med Leo och promenerade i stan och drack slush.
Sen satt vi faktiskt på en gräsmatta.

(Jag sitter inte på gräsmattor bara så där,
man vet aldrig om tant Gunhild har släppt lös sin fula hund Douglas för en free kiss-ride i gräset. Ok bajs hade hon plockat upp, men hon skulle inte stå med kupade händer och fånga kiss).

A men iaf, vi höll nästan hand..a men det var hoitmysigt.
.............Ok vi kollade på när hans grabbar spelade fopoll.

Hahah, fett synd..jag som trodde att han tog med mig ut o att det var BARA vår dag..
Jag höll på att smälla av för att det var så gulligt.
Men vi promenerade alltså till fotbollsplan.
So romantic..


image362


Så länge det inte ser ut så här
utanför mitt fönster, så behöver jag inte oroa mig för att gå ut.

Kommentarer
Postat av: Diana

Tjena tjejen.... hur är läget ? Vad hände med vårt träningspass?

2008-04-22 @ 15:28:30
Postat av: Pascale

Tjabaa! Hahah, säg en tid, jag kommer köra kvällspass hela tiden framöver!

2008-04-22 @ 19:10:27
URL: http://pascale.blogg.se
Postat av: Elsa

we did iiiiit!
wöööuu!

2008-04-22 @ 23:20:55
URL: http://bartendressa.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback