Bar Brazil.


Oj oj oj, vad jag dansade igår.
Helt oavbrutet hela kvällen.

Drack två glas vin.
Ett för hjärtat o de andra för..a..
För moden. (måoden)
Sen var det inget mer med det.

Alla mina knäppa Pascale-låtar som jag trodde bara existerade
på min dator här i Sverige kom.
Jag var liksom in heaven.

Fan vad jag älskar att dansa.
Äe, det var bra.

Efter cluben träffade jag hahahah en anonym kommentator som kände igen mig.
Ja ba: Oöööuuu ja e kändiiis ju!
Eller näei, men jag tänkte lite så.

Jag som trodde att det var min man, eller någon kompis som drev med mig när jag fick kommentaren.
Eller någon läskig Hjalmar-gubbe som brukar friskvårdsträna på mitt gym.
Som i hemlighet står och spanar in mig där jag står och flåsar på rullbandet.

Så nu när jag vare på gymmet har jag kollat runt lite osäkert för att kolla om det är någon som
"tränar med mig".

Men a det var bara en snäll brud som också gillar att gå på bar brazil.
Höhöh.

Men det är faktiskt lite läskigt med att precis ALLA kan läsa ens blogg.
Iaf när folk kommer fram till en, nu när jag blivit lite stor och så hahah näe nu tar jag i lite.

Men idag blir det nog inget träningspass för mig.
Jag dansade mig ändå svettig igår.
Jag har ändå svårt för att bli svettig.
Så det där gills.
Räknas som träningspass alltså.

Dessutom är mina stackars fötter helt döda av mina highaste hillz,
så ikväll blir det väl sneakers för min del.
Men det är bara bra.
För då kan jag dansa obehindrat!

Dessutom hittade jag litte pengar.
Och pengar är alltid bra att ha.

Äe, hej så länge
!


Kommentarer
Postat av: M-Lopez

varsegüüüd

2008-04-19 @ 14:53:28
URL: http://micaelalopez.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback