Beach 08.

Jag kollade på bilder igår från Bahamas.
Äe, det blir beach 08 för mig.

Jag ska ställa om mitt liv på hälsa, kost och träning.
Och det börjar redan idag, fastän det bara är söndag.

Lite försprång skadar inte!
Nepp, ni som inte tror mig.
Det här är helt sant.
Liksom 100procentit.

Nästan till och med 110.

Äe, hej på er, ska träna nu!

Min personliga tränare är Cookie.

Beach 08.

Smakade på orden lite till.

Äs a mädr of fäkt skare inte ens bara va för beach.
Utan all seasons.

Fan va GRYM JA E!

Eller, a jag har inte börjat.

Men jag är ändå grym, för jag känner på mig att jag kommer hålla det här.

Eller jo, jag har visst börjat.
För jag gick ut och promenerade idag.

Eller a , mamma tvingade mig.
Men ändå! Hoitgrymt av mig.

Jag kommer få användning av mina Nike-träningskläder jag fick i julas.
Och dom ska bli lite svettiga.

Eller mina Puma jag fick av brorsan på födelsedagen.

Hahah, abåw.
Fan va alla krigar med att ge mig träningssaker.
A det måste betyda nåt..

Äe, nu går jag.

Tyvärr har jag ingen riktigt passande träningsbild förutom en jag använt tidigare.
Men nu ere ju på riktigt.
Så den får komma upp igen.


image187





Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback