Fest och på den gamla goda tiden.

Tjaba, jag ligger i min säng och läser Cosmopolitan.
Jag köpte tidningen bara för det stod oueee Beach 2008,
och det är lite som jag heter på msn nowadays.
Pscl - Beach 08.

Det finns lite hemmaövningar där i som kan vara av nytta.
Men a, grejen e, hemmaträning är inte riktigt min grej.
Eller a, jag står inte och lyfter fria vikter på gymmet iaf.
Men jag ska börja med det. Fast näei.
Då gör jag hellre hemma.
Känns lite obekvämt på gymmet, stå och lyfta som en manisk tjur och sträva efter tjurnacke.
Äe, de gillar vi inte.

Åt Texas Pecan glass nyss, och nu dricker jag te och har knäckebrödsfest.
Knäckebrödsfest innebär att man lägger upp två eller flera
olika sorters knäckebröd på ett fat och sitter och njuter.

Folk förstår inte det här med knäckebröd lika mycket som mig.
Knäckebröd är så jävla gott, och nej, jag försöker inte intala mig det för att jag bantar eller sånt.

"Mmm, vatten är det godaste som finns! Jag dricker bara vatten till middag, för det är det bästa jag vet!"

Utan aa, jag trivs med knäckebröd och gillare o kommer alltid att äta det.
Wasa sport och Wasa delikatess och Wasa delikatess med sesamfrön.
Det är min grej.

Igår dansade jag jättejättemycket igen.
Berns. Det var kul, men smockat med folk.
Kändes lite som när man var 15 och gick på Colusseum-festerna.
Ja, jag fick gå på dom. Lucky me.
Det var bara för att jag var så snäll och pålitlig. (Är).
Sen stod mamma och lurade i ett hörn, för att hämta mig i säkerhet.
"Alla andra" fick åka hem själva.
Men man var ju aldrig "alla andra" och ens föräldrar var aldrig "alla andras" föräldrar.

Haha, varför skulle man alltid dra upp det där med "alla andra får ju.." ?
Hahahah.

Äe, ungdomens tid.
Men nu är den förbi och man måste sköta sin own äss.
Det var så gulligt förr i tiden.
När man fick mat i skolan som kom att bli helt uppskattad nowadays.
Och när man hade lite trygghet.
Det blir annat när man blir kastad åt vargarna sen.
So, youths, stay in school, be cool!

Äe, nu ska jag kolla lediga jobb på arbetsmarknaden.
Höhöhöhöhö.


image361

Jag och en vän till Maria som
är min vän som jag lärde känna i London
genom en annan vän som heter Haily
som är en jättenära vän till mig som är just nu i Venezuela.
Puuh, där fick jag med allt.
Fan vad lång jag ser ut.
Ser ut som Lurch i Familjen Ädams.
*Asåå neee gumman du e typ jättefiin*

Kommentarer
Postat av: morfin

Wasa Havre är också gott.

2008-04-20 @ 22:39:19
URL: http://morfint.blogg.se
Postat av: elena

bulg.pitka e bäst-kan inte jämföras med nåt annat-eh möjligen med tjabatta eller hur det stavas nu o vi ska inte nämna baniza eller tutmanik den sistnämnda måste jag baka för min lilla Bella snart

2008-04-24 @ 07:51:15

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback