Fitness-Päsc.

Jag är helt fit.
Ni förstår inte.

Jag ska liksom förbereda min träningsväska.
Jag vet vilken väska till och med.
När jag köpte den i vintras så tänkte jag för mig själv..
"Det här ska bli min sportväska"

Och så log jag nöjt medan kvinnan i kassan packade in den fint i en vit tygpåse.
Fast sen så blev det aldrig så.
Men nu blire!
Och det vet jag.

Jag känner det på mig.
Liksom i mig och över mig och omkring mig.
HELA JAG utstrålar fitness och hälsa hahahahah.
Näe, inte riktigt.
Jag utstrålar cheesebörjare o cocacola.

Huhuh, äe, men det kommer gå bra.

Det ända som fattas är typ en sportbh.
Inte för att jag har värsta bounceing tits som måste suppårtas.
Men ändå.
Jag tänker att om jag kommer skutta på rullband helt fritt,
så kommer dom tillslut behöva suppårtas vare sig jag vill eller ej.

Äe, som jag sa, beach 08.



image349




Kommentarer
Postat av: Sofja

Just jäääklar Beach08.. snart jävligt snart :/ jag som fortfarande fettar med chickenburgers och Milkshakes .. :/ skön blogg btw ! XX

2008-04-08 @ 22:28:54
URL: http://www.sofjaa.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback