Fitness-Pasc.

Jag kan börja med att applådera åt mig själv.
Jag har vart grym.
Jävligt grym.

Först sprang jag, springa springa springa!
Sen körde jag lite mage...litte been..lite rumpaa.
Höhö.

Sen blev det lite springa igen fast gulligt spring.

Sen skulle jag cål it a day liksom o avsluta
en aning svettigare, en aning tuffare, en aning gladare.

Min svägerska var också lite grym.
Meen jag var ändå grymmare.
Hhahahah.

Så jag åkte hem och sen joggade jag från A till B
Höhöhö.

Nä men jag joggade i 20 min.
Fågelvägen, istället för att åka tbana.
Och det tyckte jag var rätt så grymt av mig apropå allt.

Imorn kommer jag ha ajaj i hela kroppen tror jag.
Nästan.
Fast jag stretchade ändå.

Aja. Nu ska jag göra lite viktiga saker
och sedan avsluta kvällen med lite serier.

God night folks.


image351


Kolla vad grymma jag och Lil' D var idag på paint.
Vi ritade Patrik i fullbarry-size.
Det är vårt lilla lejonbarn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det ser ut som att parik har hår på ollonet

2008-04-09 @ 23:56:49
Postat av: Pascale

Mööhöö!
Det är ju hans svans, det ser ju vem som helst.

2008-04-10 @ 00:11:32
URL: http://pascale.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback