Hej.

God morgon.
Höhöh.

Jag vaknade på strålande humör.

Eller a, egentligen vaknade jag 9 och då var jag inte på så strålande humör.
Skulle bara gå på toa, och då hade min 4 åriga kompis vaknat.
Han vill alltid vara hos mami och papi på helgerna.
Hörde barnprogram från vardagsrummet och kunde inte att bara gå och lägga mig igen.
Så jag lade mig brevid honom på soffan så kramades vi lite.
Så fick jag göra gröt, seen gick jag och lade mig.

Shit, jag har slutat prata så mycket om bajs nu.
Jag gick inte på toa för att bajsa, utan jag bara kom på det nu.
Mommy must be real proud.
Höhö.

Jag vet inte varför jag har slutat, har väl kommit ur kiss och bajs-åldern nu.
Lite senare än andra kanske..

Igår var jag ute med min morbror höhö.
Vi var på kusin Elsas jobb Mera, och när hon slutat gick vi vidare till Village och jag träffade massa gamla arbetskamrater från Plaza-tiden.

Äe, det var skoj.

Nu ska jag gå och promenera lite i det fula vädret.


image368

Anal!
Hahahahaahah vem vill ha en analbil?

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback