kl 6.05

Hej, kl är 06.05.
Jag kom hem för en stund sen.
Har festat ål najt lång.
Höhöh.

Fast nu ska jag sova,
och ni behöver inte besvära er med att klicka in er på min sida förrän kl 13-14.
Då kanske jag hojtat till lite.

Jag och Elsa har skrattat en del.
Vi skrattar alltid.
Det måste bero på att vi är födda på samma dag.
Vi kusinisar.

Kolla på det här.


image367

Han sov där uppe,
och vaknade i samma stund som jag
gav ifrån mig ett häx-garv och tog fram mobilen för att fota.
Hur kan man orka KLÄTTRA upp dit helt full, för att sedan ta en powernap?
Äe, sånt här händer bara i Sverige.

Kommentarer
Postat av: Mika

hahaha pascale jag har saknat dig!

2008-05-06 @ 10:37:18
URL: http://lamika.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback