Mellan pauserna.


Jag har tänkt på en sak..

Det här med 1minuts-pauserna mellan varje set på gymmet.

Vad ska man göra under den?
Ja, men aså..

Ska man resa sig upp och bara stå och kolla på maskinen?
Typ försöka se cool ut och skaka lite på benen som att man gör det
varje dag och det inte är en grej?

Ska man resa sig upp DIREKT och börja stretcha, göra knäböj,
svanka och andas ut med munnen format som ett O?

Jag vet att det finns en kvinna på Leo's gym i London som gör så.
Hon gör så hela tiden.
Varje utandning är sexig. Hon gör munnen till ett O
och andas med förförisk blick - fast ändå jättekoncentrerad.

Jag andas typ ut med underbett.
Hahah..jag vet att Du testar nu!

Nähe? Warrever, jag hade testat..

Men ah, bäk to samtalsämnet.
Så vad gör man under 1minuts-pauserna?
Sitter och räknar till 60?

Jag frågade Leo när jag hade min gymdepression i förrigår,
och han började skratta högt och ba: - "Man sitter ju kvar".

- Pascale: SITTER MAN KVAR SOM ETT FÅN?
- Leo: Ja, eller så kollar man sig i spegeln.


Ah..så numera sitter jag och väntar och smygkollar min baary i spegeln.
D synd att jag inte kan visa er.
Det vore ju lite "mamba kej".
Höhöh.
Men på en vecka o lite mer kanske..har det faktiskt hänt hoitmkt!
Jag måste nästan tacka mi padre för mina svarta muskulösa gener.



image355

Istället bjuder jag på en bild på mina nya hillz som e jättehigh.
Ska inviga dom nu i häljen va!
Höhöh.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback