Nudlar.

Äe, nu blev jag sugen på Ramen-nudlar.
Det stod i tjejtidningen jag köpte idag
att killar inte vill dejta yngre tjejer för att dom går på studielån
och luktar ramen-nudlar.
Så jag blev jättesugen.
Höhöh.

Ska äta det i en oversizead skål.

Åah, skål e det bästa som finns.

Skål på er!
Höhöh.


Nudlar.
Lila paketet.
En kopp med Coca-cola.
Man ska dricka allt i kopp.
Glas är så tvåtusentvå.

Man ska kunna hålla i koppen utan att det finns risk för att den ska halka ur handenWoops!
Och man ska kunna ligga ner och äta utan att nudelsås ska rinna utanför tallriken.
Äe, kopp och skål ska det vara.

Det här kommer inte förstöra min träning.
Det är helg.
På helgen får jag göra vad jag vill.

Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback