Replay, Poooolll ooop!


Jag gick ut iaf.
Tänkte trotsa mina tankar för att inte låta för desperat eller nåt.

Det är klart jag blir lite glad när det är sowl ute!
Det blir ju alla och även jag.
Jag gjorde rätt i att gå ut.


Hornstull är mitt nya ställe.
Det är där man ser mig.
Åah! Hornstull e så bra.

Jag mötte mamma och gick till provsko-affären.
Dom har nya samples där.
Fast allt i storlek 37.

Jag tyckte det var hoitjobbigt för det fanns massa fina hillz men ingen i min size 38-39.
Jag kände mig plötsligt som Lurch igen.
Men bara i 10 min, för sen såg jag mina drömskor där på hyllan,
lite ensammare, lite större, lite finare än alla andra.
Precis som jag kände mig där höhöhöhö.

Men a, där stod den och bara väntade på att jag skulle slinka in min grodfot i den.
Och det gjorde jag och vid den stunden blev vi helt kära i varann.
Jag och skon alltså.

Så han fick följa med mig hem.
Hahahah.
Höhöhöh, äe, skämt å sido.



image363


Tänk er, Gabrielle Solis i Desperate Houswives,
fast jag då.





Kommentarer
Postat av: showiit

skiit fina ju

2008-04-24 @ 17:10:01
URL: http://showiit.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback