RumpMat.

Hej hej* Munnen full.
Sitter och äter mat.
Äe ree varrrm potaatis här!

Höhöh, näe, de ere faktiskt inte, utan wok me kycklingfilé.
Min specialité efter gryta.
Näe, ingen grej sådär bara gryta.

Jag älskar att äta i sängen.
Äta i sängen och kolla serier.

Nu kom jag in med mat i sovrummet och placerade den varma skålen,
aa skål, för skål ska det vara annars är det ingen grej.
Annars kan man lika gärna sitta prydligt med en plattallrik vid matbordet.
Och hålla besticken i rätt hand.

Nu i alla fall..när jag lade skålen på sängen, så skulle jag bara byta braller.
För jag har speciella ligga-i-sängen-braller.
Så råkade jag sätta mig med rumpan bar i tallriken.

Det var ganska jobbigt men jag började skratta för mig själv samtidigt som jag
wipeade bort woksås från skinkan.

Sen lade jag mig på sängen och åt min rump-mat.
Gott var det.


image347

Förresten,
såhär ser mitt nya jag ut i håret.

Kommentarer
Postat av: showiit

vad fint det vart:)...Tack för att du sa grattis förästen.

2008-04-03 @ 16:24:43
URL: http://showiit.blogg.se
Postat av: elsa

hahaha , du ...hahha...satte...hahaha dig i ... haaaah *drar efter andan* i MATEN hahaha

det var endå roligt

2008-04-03 @ 19:52:03
URL: http://bartendressa.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback