Sen kväll med Pasc.


Kom hem från gymmet för ett tag sen.
Var ensam där, på tjejgymmet.
Och det var fett bra, för då kunde jag träna o få ut min aggression
när det blir jobbigt.

I slutet på varje set skrek jag typ:
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOO**
JÄÄ*LA FI*** MAMA*KN********&%%¤%¤%!%%&!%&!%&/"!

Hoppas dom inte har ljud på kameraövervakningen.
Höhöh.

Äe, det var värt.
Tränade mage armar o rygg och sprang sprang sprang, och cyklade lite.

Sen belönade jag mig själv med lite solarium.
Hahah.
Belönade mig själv med lite cancer.
Nu är jag brun överallt förutom runt ögonen.
Det är irriterande med dom här ögonskydden.
Ser ut som att jag kämpat med conceler eller vad det heter.

Äe, nu ska jag äta lite nyttigt.
Tonfiskii, litte avocadii, litte säläädi..litte..banänii.

Sen ska jag kolla min älskade serie Desperate Housewives.
Den är så bra.
Jag älska människors liv och när det händer lite draama sådär.

Äe, det gillar vi!

Hej, och hå..min gymdepression har faktiskt försvunnit..


image353

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjaa.. tänkte ba fråga vilket gym du tränar på?Jag har oxå kort på 24 -7.Kanske kan köra ett pass ihop någongång eller så?kram

2008-04-15 @ 06:37:06

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback