The black kid.

Jag såg en black kid idag som var intill skogen med sitt dagis.
Han var yngst och satt i vagn
medan de andra barnen plockade blommor med fröknarna.

The black kid kollade på mig med ena ögonbrynet upphöjt sådär:
"What the fÖK am I doin here?"

"Is it like thiS I have to play when i grow up?"

Hahaahahah.
Han såg verkligen ut att tänka så,
och kollade på mig med lång blick där jag gick förbi.
Jag bara kollade på honom och log.
Been there done that.
Fan vad jag hatade skogen och friluftsdagar o sånt.
Och fan vad jag hatar när folk säger "been there done that".
Som att dom varit med om allt i hela världen före alla andra i hela världen.

Körde Powerwalk 9.21 på morgonen o va hoitgrym.
Hade en halvdag med min äldsta brorson på 5 barre,
som var hemma från dagis.

Vi skulle hitta på nåt kul så vi kom på väärsta idén.
Att vi skulle göra ett eget memoryspel.
JAAAAAA!!
Vi ritade med tuschpennor och hade det trevligt.
Men så tröttnade han, och så fick jag sitta själv och klippa ut massa fyrkanter ut en kartong.
Och klistra på våra små teckningar på kartongfyrkanterna.

Kände mig lite övergiven.
Det är ju meningen att man ska vara två på leken.

image375

Ungefär så här såg det ut.
Hahah, man kan ju undra om inte jag
hade något bättre för mig än att rita det här.
Men näei, det hade jag faktiskt inte.

Kommentarer
Postat av: showiit

SV:Taack, ska titta där:)

2008-05-01 @ 11:02:40
URL: http://showiit.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback