Tips och rekomendation.


Hey när bytte du tandborste senast?!
HAHAH erkänn det var feett längesen!
Du vet väl att du måste byta var 3e månad<+
Annars kommer du få massa basilusker och massa
snuskisar rund tandköttet o på gaddarna.

Jag rekommenderar ALLA som läser min blogg
att köpa colgate 360' - tandborsten som klarar ALLT.

Jag lovar. Den känns liksom bra i munnen.
Kombinera den med nya Listerine tandstenskontroll och du har vÄRSTA skyddet.
Behöver aldrig gå till tannlekarn.

Nu när jag börjat använda colgate 360' så känner jag verkligen hur rena mina tänder blir.
Jag brukar liksom dra tungan som en biltvätt genom o förbi alla
tänderna för o känna efter ojämnheter.
Belägg. Men icke!



Liksom, kolla videon bara.
Man vill ändå ha en sån tannborste!
O sen Listerine tandstenskontroll som pricken över i:et.
Hoitbra!

KÖP!

HAHAHAH. Oj. Jag kollade inte videon innan jag la in den.
Den är på härräbia.
Eller typ..äh jag vet inte. Det lät lite bangla.

Här e den jag såg från början..






Gillar när han säger "Are not on teeth".

Kommentarer
Postat av: Mingi

jaha så nu börjar även hederliga pack köra med smygreklam! Hur Mycket
fick du får att nämna det här va va ?

2008-04-17 @ 12:26:24
URL: http://lamika.blogg.se

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback