Värk.


Ouuu putain, jag har värsta träningsvärken överallt.
I beneen, i götteem, i mageen, i brösteen.
Men det känns ändå bra.

Idag är det min vilodag.
Men jag kanske går till gymmet och springer lite.

Jag är så jävla hungrig.
Men jag har blivit lite inne irehär med diet och så.

Vanligtvis så äter jag som ett berg.
Blir typ aldrig mätt och jag måste äta varje timma.
Så det blir mycket snacks och hoit.
Men nu kämpar jag mot allt sånt.

Har ätit nyttigt på sistone, inte undvikit fett helt eller så, utan ätit mer nyttiga fetter.
(Om man bortser från igår när jag åt korv som min morbror hämtat från Bulgarien.)

"Min lant".


Fick tips från min käre man om en intervju med Maria Carey hos Oprah.
Hon berättar lite om sina dieter o hennes träningsmode.

Feel free att kolla du med!

Alla klippen finns här:
http://www.redlasso.com/ClipPlayer.aspx?id=af446696-a477-4e0b-bcfb-9d4a0f52ab5d

Jag kan inte länka av nån anledning men det är bara att kopieraklistain.

Äe, nu ska jag ner till brorsan så ska vi sällskapa till centrum.

Ska tvätta ikväll, måste handla tvättmedel och min favorit sköljmedel.

image359






Kommentarer

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback