Action.

Jag och Leo var med om värsta äctiondramat igårkväll.

Vi hade vart hos mig i hooden o skulle hem till Leo på på de lite, finare trakterna.
Där man är lite fin i kanten.

Jag försöker alltid försöka bevisa att min hood inte e så gherrow som folk tror.
Men jag misslyckas ständigt.

Varje gång han vart med har det hänt något.
Förra gången han var i hooden då stod det två polisbilar utanför mitt hus.
Den här gången när vi kom ut ur porten ser vi en man komma springandes över vägen.
En rutten bil stod parkerad helt rändom där den inte får stå parkerad.
Oj, oj, oj nu kommer bilen sprängas! Han har lagt in en bomb, sa jag.

Leo spelar med och vi springer bort till bilen som om det vore liv och död.
Vid det här lagret dunkar mitt hjärta snabbare, för jag är helt insatt i moden.

Vi sätter oss i bilen, är äntligen "skyddade" och kan åka iväg.

Bildäcken slirar typ(eller nä, men historian låter bättre då)
Och jag kollar bak..

Ser en galen kvinna komma springandes ut på vägen.
Hon stannar bakom oss, och pekar fackiufinger.

Hahah, det var då jag förstod vad som hade hänt.

Det var alltså hennes killä som varit otrogen och blivit påkommen,
Hon gav värsta utskällningen och lekte tuff.
Han "fick nog" och sa allt han kände, eller ah..inte kände då.
Så bara, im off och så drog han. Hon sprang efter.
Men han hann in i bilen med sin lovergirl, SOM VAR ALLTSÅ JAG.

Vi gjorde en runaway.
För hon såg ju mig när jag kollade bak i bilen.

Väärsta dramat!
Hahahhahaha.

Äe, men kul var det.
Bara det att det var en psykiskt störd granne som jag brukar se i trakterna.
Tänk ifall....

Men men, jag har ju trots allt ställt mig i bostadskön.
Förhoppningsvis får jag en lägenhet när jag är 43.




Hahah, jag skoja.
Nä men fan..jag gillar hooden.

Kommentarer
Postat av: Javier

Haha, diggar krigbilden! But u know how it is in da hoood!

2008-08-29 @ 22:52:10
Postat av: Anonym

colo-colo. haha.

2008-08-30 @ 11:55:30
Postat av: Pascale

Hahah Thänks! Jag blev tipsad att söka på call of duty.

2008-09-02 @ 16:59:27
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback