Cookies nya läptop.

Jag får inte glömma nämna att
Cookie har fått en Babyläp of her own.

Ah, det känns både jess och nåo.
Jess för att, då slipper vi små inkräktare på min lilla dator.
Nåo, för att, halå? Det är Cookie vi pratar om.
Världens mest klumpigaste "kan inte alla ba gå dö-människa".

Men ah, back to yes again, då kanske hon blir typ.
Glad och positiv till livet och slutar låna mina krejjer nu när hon fått en hundvalp.
Hahah.
Nä, men det känns typ som att hon fått en hundvalp.
Det är så jag tänker mig.

Hon har iaf vart hoitglad att hon har webcam på läpen.
Så vi andra har fått deltaga när hon, preparerat nattmackor,
suttit och bajsat, tagit this is my-crib-rundaor i lägenheten osv.
Vi är glada för hennes skull.

Men imorse när jag gick förbi hennes rum
såg det ut som att vi har en asylsökande boende hos oss.

Hon har vart så upptagen med sin läp,
att hon inte lagt sängkläder.
Hahah.

Jag vet att det är gaaanska vaaanligt*GW persson-röst
att ungdomar beter sig så.
Det är ingen grej, Mickis does it all the time.



Kommentarer
Postat av: Mika

eller va? eller va? Va? har jag missat något? eller vadå, jag brukar väl ha sängkläder.

2008-08-26 @ 19:58:52
URL: http://lamika.blogg.se/
Postat av: cookie

vist? hahaha hon tänkte för att du e halv chilenare typ

2008-08-27 @ 21:36:59

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback