Convict.

FAN VAD JAG HATAR AKONNNNNN!
Så jävla jobbig människa.
Kan inte han bara sluta ropa konvict!
Och kan inte han bara sluta vara med på andra artisters låtar och ropa; Convict!
Hoitjobbig.

Jag skulle höra vilka Brick And Lace var
och så får jag höra jag hans fula röst i början.

Han förstör alla låtar.
Man tappar lusten att lyssna klart låtar så fortf man hör det där "Convict"
USCH!
Äe, honom gillar vi inte.

ICKE!
Vad betyder convict?
Stavar jag det ens rätt?
Måste googla..

Ah det var rätt.

A convict is "a person found guilty of a crime.
Står det på Wikipedia.

Aså åååååå!

Hatar honom.
Han spelar så ball..
Aja.




Han har lite underbett märker jag nu.

Kommentarer
Postat av: Elsa

men gud... I toooooootally feel ya , sistah!





En annan som e HOITjobbig är DJ Khaled...





"DEEEEEEEEEEYAAAAAAAAAAAAAYY KHALEEEEEED, IN THA HOUSE MADDAFAKKAS! WE´re the BEST!"

2008-08-22 @ 09:15:05
URL: http://bartendressa.blogg.se/
Postat av: Baby zet

haha jag tycker det låter som han säger comviq, smygreklam! som om comviq finns i resten av världen! hahah oh Ah det är verkligen sant underbet har han..hahah

2008-08-28 @ 20:30:26
URL: http://gabiasic.comiasic

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback