En man från jobbet del 2.

Minns ni mannen från jobbet?

Han clowniga som kittlas med kvinnorna?
Han har kommit tillbaka från sin semester nu.

Lika lurig och clownig som vanligt.

Han är ändå rolig o så, men som sagt,
ett proffessionellt hej och inget mer
annars kan han komma o bli för närgången,
och äe, så kul ska vi inte ha det.

Igår när vi slutat frågade jag efter klockan,
ville veta om jag hann med min buss.
Helt onödigt att jag skapade konversation
när jag kunde ta reda på saken själv.
Iaf..

Jag hade 2 min kvar tills bussen gick, så jag började springa.

"Spring nu min lilla gasell!" Ropar "Stefan" bakom mig?

"MIN LILLA GASELL????!"
- Upprepar jag med lite högre ton än vanligt.

"Heheh..mmjaa, det är ett citat från en film." Fortsätter han.

Vänta...
MIN??
LILLA???

Lilla är för mig detsamma som "lilla gumman" aka "lilla söta rara".
Gasell e bara over the top.

Men ah, det var ju bara ett citat som sagt..
Själva grejen är bara att det kändes lite off bara för att det var just HAN som sa det.
Spring nu min lilla gasell..*vindögd

En annan man på jobbet, han ser så äckligt ond ut.
Grejen med honom e att han alltid töggar töggömmi med öppen mun och...
Håll i er nu..UNDERBETT!
Hajjar ni DEN moden!?


Ah, nu är det meningen att du ska prova..

Hahah! Visst ere knäppt?
Tugga snabbt också, för det gör han.

Tänk att jag imponeras av sånna här saker..

Heheh..




Jag har köpt en ny klänning idag.
FAN vad snygg den är! Den e min nya baby.
Det är nästan så att jag MÅSTE gå ut imorn, bara för o få ha den.
Den ska jag ha med mina nya vita låga new model fäshionstyleade uööuw Converse.

Kommentarer
Postat av: rebecka

kläningen är cool :) fin stil .

2008-08-22 @ 23:52:35
Postat av: Anonym

VART haru kopt den?

2008-08-23 @ 19:29:25
Postat av: Pascale

På en skateaffär på söder. =)

2008-08-24 @ 16:10:11
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback