Ena foten inne.

Tjaabaah TyWp LiXzom!

Oj vad glad och hajpad jag loter, men so ar icke fallet.
Ligger och smofiser lite i sengen.
Hahah.
Ska strax sova.

I vanligt Pascale-fall hade jag vart ute po Stureplan just nu,
men jag har inte ens satt foten utomhus idag.
Helt hemskt.

Men jag trivs som fisken i vattnet kan man sega.
Huhuh..

Eller?
Naaaei..jag vene, har vart helt seg hela dagen.
Har pluggat.

Aso, jag blir so sjukt trott av matematik.

Usch vad jag inte gillar matte.
Men endo so moste det ha stor inverkan po mig.
eftersom jag inte kan sova for att jag tenker po matte.

Nu loter det som att jag e kar i non som heter Matte.

I hate him!
But i can not stop thinkin about him, ooohh he drives me crazy!!*

So e icke fallet dar heller.

Jag hade aldrig kunnat bli kar i non som heter Matte.
Fy fan vad jobbigt!
Ongest.

Jag o Matte"

Matte o Pascale"
Det gor verkligen inte ihop.

Jag forstor honom inte.

Iaf.

Godnatt nu.

y=kx+m po er allihopa!




Ogonen hann inte med riktigt.
Men det ar iaf jag och min nya veska. *uöuw
Po Stureplans o8 uöuw grejen igor.




Kusin Elsa, JO vi er kusiner po riktigt, moste vi alltid forklara for folk.
Fattar inte vad folks mode ar egentligen.
Det syns vel att jag ar mixad.
Do vore det ju inte helt fel o ha en whitegurl-kusin.
De e heelt normalt.

Killen ar en lustigkurrä fron mina trakter.
*Fuchtooryyy!

Kommentarer
Postat av: ANNIE

åååååååh pascale :D

Va roligt att du har blogg också! :)

2008-08-10 @ 20:09:42
URL: http://anniec.blogg.se/
Postat av: Anonym

folk är trångsynta,simpla och dumma jag blir sååå arg vill sparka de i huvet vakna vi är alla olika liknar de sin pappa kanske

2008-08-14 @ 07:58:08

Kommentera mera:

Namn:
I'll be back

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback